“دستورالعمل‌های رسانه اجتماعی ایکوم”

“دستورالعمل‌های رسانه اجتماعی ایکوم”: اکنون به زبان فرانسوی و اسپانیایی!

مفتخریم که اعلام کنیم ترجمه‌های فرانسوی و اسپانیایی “دستورالعمل‌های رسانه اجتماعی ایکوم” منتشر شده است.

به طور کلی ارتباطات به عنوان یکی از مهم‌ترین جنبه‌های هر سازمانی اعم از تجاری، یا غیر انتفاعی، مانند ایکوم و کمیته‌های آن مطرح می‌شود. هر سال، کمیته‌های ما صدها فعالیت، کنفرانس و کارگاه برگزار می‌کنند. با این وجود، بعضی اوقات این اطلاعات به مخاطبان بالقوه‌ای که ایکوم در سطح جهان دارد، نمی‌رسد. به همین دلیل، تیم ارتباطات ایکوم، “دستورالعمل‌های رسانه اجتماعی ایکوم” را با هدف به اشتراک گذاشتن شیوه‌های خوب و نکاتی درباره چگونگی ایجاد کمپین‌های ارتباطی و مدیریت کارآمد حساب‌های کاربری رسانه اجتماعی، ایجاد کرده است.

این دستورالعمل‌ها شامل نمونه‌ها، نکات و توصیه‌های کاربردی ابزارهای رایگان، و همچنین سیاست رسانه اجتماعی ایکوم، یک سند کوتاه و مختصر از حداقل استانداردهای حساب‌های کاربری رسمی ایکوم و کمیته‌های آن است. این مطالب به پنج بخش تقسیم می‌شوند:

  • اصول اولیه
  • ایجاد یک کمپین
  • تولید محتوا
  • مدیریت روزانه
  • پوشش یک رویداد زنده
  • سیاست رسانه اجتماعی ایکوم

“دستورالعمل‌های رسانه اجتماعی ایکوم” در کارگاه “هوشمند و دیجیتال: ایجاد و اجرای کمپین‌های ارتباطی و مشارکت” طی کنفرانس ایکوم 2019 کیوتو ارائه شد. این کارگاه، شانل مطالعات موردی، فعالیت‌های عملی و پرسش و پاسخ بود که با حضور 85 شرکت‌کننده برگزار شد.

ما امیدواریم که این دستورالعمل‌ها به شما کمک کنند تا حساب‌های کاربری کمیته‌های خود را به روشی کارآمد مدیریت کرده و شما را تشویق کند که کمپین‌های ارتباطی قانع‌کننده ایجاد کنید که باعث بیشتر دیده شدن کمیته‌های شما شود.

کمیته‌های علاقمند همچنین می‌توانند درخواست کارگاهی بر اساس دستورالعمل‌های رسانه اجتماعی ایکوم را به زبان اسپانیایی، انگلیسی و فرانسوی داشته باشند. اگر علاقمند هستید، لطفا با هماهنگ‌کننده ارتباطات ما، Alexandra Fernández Coego، تمایس بگیرید:

alexandra.fernandez@icom.museum

لطفا نظرات یا سوالات خود را با تیم ارتباطات ایکوم به اشتراک بگذارید:

publications@icom.museum

جهت دانلود نسخه انگلیسی به آدرس ذیل مراجعه کنید:

https://icom.museum/wp-content/uploads/2019/10/Social-media-guidelinesEN-1.pdf

جهت دانلود نسخه اسپانیایی به آدرس ذیل مراجعه کنید:

https://icom.museum/wp-content/uploads/2019/10/Social-media-guidelinesES.pdf

جهت دانلود نسخه فرانسوی به آدرس ذیل مراجعه کنید:

https://icom.museum/wp-content/uploads/2019/10/Social-media-guidelinesFR1.pdf

این صفحه را پرینت کنید