“موزه. کتاب راهنمای بین‌المللی” توسط ایکوم و انتشارات Ediciones Akal منتشر شد.

ایکوم و انتشارات Ediciones Akal که در مادرید مستقر است، مشترکا چاپ چهارم نسخه به زبان اسپانیایی مبانی موزه به نام “موزه. کتاب راهنمای بین‌المللی” را منتشر کرده‌اند.

نسخه حاضر، یک ترجمه-اقتباس از جدیدترین نسخه مبانی موزه است، که توسط انتشارات Routledge در سال 2018 به چاپ رسید. مبانی موزه برای اولین بار در سال 1993 توسط ایکوم و انتشارات Routledge به چاپ رسید و محتوای آن توسط دو نویسنده به نام‌های Timothy Ambrose و Crispin Paine، همراه با ICTOP (کمیته بین‌المللی ایکوم برای آموزش پرسنل) تولید شد. نویسندگان از آن زمان به تجدید نظر و اقتباس مطالب برای تولید سه نسخه بعدی اقدام کردند و این محتوا به زبان‌های زیادی ترجمه شده است.

نسخه اسپانیایی جهت رفع شکاف در منابع خواندنی برای متخصصان موزه اسپانیا و آمریکای لاتین منتشر شده است. “موزه. کتاب راهنمای بین‌المللی”، مانند نسخه انگلیسی به ویژه برای موزه‌هایی با منابع محدود، کارکنان شاخه ای از موزه که به سرعت تغییر می‌کند و همچنین برای دانشجویان رشته موزه‌شناسی که در این بخش به دنبال کار می‌گردند؛ مفید خواهد بود. این کتاب با بیش از 100 بخش، ایده‌ها و شیوه‌های به روز در زمینه موزه، از جمله چندین نمونه مطالعه را، ارائه می‌دهد.

اعضای ایکوم می‌توانند نسخه اسپانیایی را با 30 درصد تخفیف خریداری کنند.

لطفا جهت اطلاع از جزئیات بیشتر با دبیرخانه ایکوم به آدرس ذیل مکاتبه نمایید:

publications@icom.museum

این صفحه را پرینت کنید