مسئول روابط عمومی ایکوم ایران منصوب شد

طی حکمی که به امضای رئیس کمیته ملی موزه ها رسیده است، مرجان حاجی رحیمی ، مسئول روابط عمومی ایکوم ایران شد.

در متن این حکم که به امضای میرسید احمد محیط طباطبایی، رئیس کمیته ملی موزه های ایران رسیده آمده است:

«بنا به درخواست همکاری و با عنایت به تجربه شما در امور رسانه و به موجب این ابلاغ به عنوان مسئول روابط عمومی ایکوم ایران منصوب می شوید تا به منظور تحقق اهداف ایکوم ایران و با رعایت ضوابط اجتماعی و مندرجات اساسنامه به انعکاس اخبار و مسائل مرتبط با انجمن در سطوح مختلف فعالیت نمایید.

بدیهی است در تحقق امور محوله، دبیرخانه ایکوم موظف به همیاری با شما خواهد بود. انتظار می رود جهت اطلاع اعضای محترم هیات اجرایی گزارش منظم ماهانه فعالیت این بخش را در اختیار هیات قرار دهید.

امید است به یاری خداوند متعال در انجام امور موفق و موید باشید.»

مرجان حاجی رحیمی؛ فارغ التحصیل کارشناسی خبرنگاری از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد ایرانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی است. او کار خود را به عنوان خبرنگار از سال ۱۳۸۰ با خبرگزاری میراث فرهنگی آغاز کرد و در طی این سالها از جمله روزنامه نگاران مطرح حوزه موزه و میراث فرهنگی بوده است. او همچنین طی سالهای ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۷ چهار بار برنده جایزه جشنواره بین المللی رسانه ای میراث فرهنگی شده است.

همچنین حاجی رحیمی در سال ۱۴۰۰ همراه دو همکار خود به نامهای محمودرضا گرجی و سالار بصیری در حوزه موزه اختراعی داشت که توانستند مدال طلا از مسابقات مخترعان سوئیس، ترکیه و کره جنوبی و مدال نقره از مسابقات مخترعان کویت و همچنین گواهینامه استاندارد نوآوری را از فدراسیون جهانی مخترعان دریافت کنند. این گروه، اختراع موزه ای خود را به صورت آزمایشی در موزه آرداک مانوکیان تهران اجرا کردند.

لینک کوتاه:  http://icom-iran.com/y0tf

این صفحه را پرینت کنید